Jak skutecznie schudnąć

Jak skutecznie schudnąć?

Wiosna w pełni. Za chwilę lato, czas odsłoniętego ciała, kostiumów kąpielowych i opalania się na plaży… Ale co tu zrobić, kiedy przez zimę przybyło nam parę kilo, przez co czujemy się mniej atrakcyjne i zwyczajnie wstydzimy założyć bikini? Najwyższa pora zadbać o siebie i spalić niepożądany tłuszczyk. Jak to zrobić?

Po pierwsze: ruch

Niestety, sama dieta może nie wystarczyć. Najefektywniej nadwyżkę tkanki tłuszczowej spalimy ruszając się. Mogą to być energiczne spacery na świeżym powietrzu, można także zacząć uprawiać modny ostatnio nordic walking, czy bieganie. Może być również rower. Wszystko to, dzięki czemu nie będziemy siedzieć przed telewizorami, zastanawiając się, którą przekąskę wybrać. Jeśli pogoda nie sprzyja lub nie mamy możliwości spędzania czasu na świeżym powietrzu, możemy się zapisać na fitness czy basen. Coraz większą popularnością cieszy się także Zumba, czyli taniec zainspirowany połączeniem tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness (choreografia Zumby łączy w sobie hip-hop, soca, sambę, salsę, merengue, mambo, sztuki walki oraz elementy Bollywood i tańca brzucha, a także elementy treningu siłowego).

Po drugie: suplementy diety

Skutecznie wspomagają one odchudzanie, a stosowane zgodnie z ulotką, nie szkodzą. Należy jednak pamiętać, że suplementy diety nie mogą być w żadnym razie stosowane jako substytut zróżnicowanej diety ani zdrowego trybu życia. Nie należy także przekraczać zalecanej dawki do spożycia w ciągu dnia. Jednym z takich preparatów wspomagających odchudzanie jest, dostępny w sieci aptek Cefarm, Figurin Slim. Zawiera on dwa rodzaje tabletek: czerwoną (ID-aLG, którą należy stosować w pierwszej fazie, podczas posiłku. Blokuje on aktywność enzymów trawiennych, które odpowiedzialne są za przyswajanie kalorii z tłuszczu i skrobi. Dzięki temu możemy jeść normalnie, a nasz organizm przyswoi o ponad 50% mniej kalorii. Oznacza to, że zbędne kalorie z pożywienia nie osadzą się np. na naszych udach) oraz zieloną (NeOpuntię, która zwiąże pozostały tłuszcz w większe cząsteczki, których organizm nie będzie mógł wchłonąć i ułatwi ich wydalenie z organizmu. NeOpuntia to naturalny błonnik, który wspiera procesy metaboliczne. Dzięki temu organizm pozbywa się zbędnych kalorii, a my mamy lepszy metabolizm. Czerwone tabletki spożywamy w fazie drugiej, ok. 15 do 60 minut po posiłku, w ilość 3 sztuk). Tabletki przyjmuje się do 2 najbardziej kalorycznych posiłków w ciągu dnia. Możemy również, zamiast zwykłej herbaty, spożywać do posiłków herbatki wspomagające odchudzanie. W sieci aptek Cefarm otrzymamy na przykład Big-active slim plus – aromatyzowaną, ekspresową (nie musimy tracić czasu na parzenie jej. Po prostu zalewamy wrzątkiem i gotowe) herbatkę o smaku grejpfruta. W jej skład wchodzi kwiat hibiskusa, jabłko, owoc dzikiej róży, liść mate, L-karnityna, ziele mniszka lekarskiego, sok grejpfrutowy Cactineę (ekstrakt z owoców opuncji figowej) oraz ekstrakt z owoców Garcinia cambogia.

Czego unikać?

Przede wszystkim odchudzajmy się mądrze. Restrykcyjnymi dietami (np. 800 kalorii dziennie) czy głodówkami, osiągniemy skutek odwrotny do zamierzonego. Organizm, któremu nagle zapewniamy ponad połowę mniej kalorii, niż jest przyzwyczajony, odbiera ten fakt jako sygnał zagrożenia (Nie wiadomo, kiedy otrzyma następną dawkę pożywienia. Wszystko, co dostaje musi natychmiast zmagazynować – w razie czego, żeby mieć skąd później brać). Podobnie jedzenie nieregularnie również nie przyniesie nam efektów, jakich oczekujemy. Jedzmy zatem regularnie, najlepiej w ilości 5 posiłków dziennie, ale nie przejadajmy się. Zadbajmy również o to, żeby dostarczyć naszemu organizmowi wszystkich potrzebnych składników. Eliminujemy w ten sposób zbędne magazynowanie tłuszczy w organizmie (otrzymuje on pokarm często, a więc może go spalać bez obaw o przyszłość) oraz groźbę anemii. Słodką herbatę zastąpmy herbatką wspomagającą odchudzanie lub zwykłą wodą mineralną. Kawę ze śmietanką – kawą z chudym mlekiem. Nie podjadajmy również między posiłkami i starajmy się w miarę możliwości, aby nasz ostatni w ciągu dnia posiłek spożywać maksymalnie do godziny 18-tej. Niech nasz żołądek i cały organizm, mają czas na odpoczynek. Na efekty nie przyjdzie nam długo czekać
Materiał przygotowany we współpracy z apteką Cefarm24.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.