Współpraca

Na blogu kulinarnym jest możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowych. Reklama na blogu kulinarnym to możliwość zaprezentowania produktu, usługi lub sprzętu w skuteczny sposób. Reklama może przybrać standardowe formy: product placement w przepisach, recenzje, relacje, wywiady i konkursy. Blog kulinarny skosztujto.pl oferuje także możliwość reklamy niestandardowej.

Portal skosztuj.to istnieje od kwietnia 2011 roku. Miesięcznie blog odwiedza około 8 000 użytkowników,
którzy poszukują przepisów, poradników kulinarnych oraz recenzji.

Statystyki

Statystyki strony skosztujto.pl od 1 do 31 grudnia 2013 r zarejestrowane za pomocą Google Analitycs:

Wizyty104 168
Unikalni użytkownicy96 016
Odsłony219 757

Reklama na blogu kulinarnym

  • product placement – zaprezentowanie produktu na liście składników w przepisie kulinarnym i/lub umieszczenie
    go jako element stylizacji na fotografii. Opublikowany przepis nie zostaje już usuwany. Przykład.
  • recenzje – przetestowanie i tekstowe recenzje sprzętów AGD, książek, programów kulinarnych, a także relacje z wydarzeń. (Recenzowane produkty nie są zwracane po przygotowaniu recenzji). Przykład.
  • artykuły sponsorowane – zamieszczenie na blogu artykułu, wywiadu przygotowanego przez klienta. Przykład.
  • konkurs – przeprowadzenie konkursu na portalu skosztuj.to z nagrodami przygotowanymi przez sponsora, ogłoszenie konkursu, promocja konkursu w social media, promocja konkursu w reklamie display 1024×360 na stronie głównej i podstronach prowadzącej do strony konkursowej, ogłoszenie wyników konkursu.
  • formy niestandardowe – w przypadku chęci zorganizowania kampanii innej niż powyższe, zapraszam do kontaktu.

Rozliczenie

Wszystkie pozostałe formy reklamy można kupić bezpośrednio ode mnie, wystawiam faktury VAT.

Za reklamy płatność jest góry w przypadku nowych zleceniodawców. W przypadku współpracy długoterminowej przewiduję płatność po zakończeniu emisji reklamy oraz rabat cenowy.

Pozdrawiam,
Aleksandra Gościniak

W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.