Na blogu kulinarnym jest możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowych. Reklama na blogu kulinarnym to możliwość zaprezentowania produktu, usługi lub sprzętu w skuteczny sposób. Reklama może przybrać standardowe formy: product placement w przepisach, recenzje, relacje, wywiady i konkursy. Blog kulinarny skosztujto.pl oferuje także możliwość reklamy niestandardowej.
Portal skosztuj.to istnieje od kwietnia 2011 roku. Miesięcznie blog odwiedza około 8 000 użytkowników,
którzy poszukują przepisów, poradników kulinarnych oraz recenzji.
Statystyki
Statystyki strony skosztujto.pl od 1 do 31 grudnia 2013 r zarejestrowane za pomocą Google Analitycs:
Wizyty | 104 168 |
Unikalni użytkownicy | 96 016 |
Odsłony | 219 757 |
Reklama na blogu kulinarnym
- product placement – zaprezentowanie produktu na liście składników w przepisie kulinarnym i/lub umieszczenie
go jako element stylizacji na fotografii. Opublikowany przepis nie zostaje już usuwany. Przykład. - recenzje – przetestowanie i tekstowe recenzje sprzętów AGD, książek, programów kulinarnych, a także relacje z wydarzeń. (Recenzowane produkty nie są zwracane po przygotowaniu recenzji). Przykład.
- artykuły sponsorowane – zamieszczenie na blogu artykułu, wywiadu przygotowanego przez klienta. Przykład.
- konkurs – przeprowadzenie konkursu na portalu skosztuj.to z nagrodami przygotowanymi przez sponsora, ogłoszenie konkursu, promocja konkursu w social media, promocja konkursu w reklamie display 1024×360 na stronie głównej i podstronach prowadzącej do strony konkursowej, ogłoszenie wyników konkursu.
- formy niestandardowe – w przypadku chęci zorganizowania kampanii innej niż powyższe, zapraszam do kontaktu.
Rozliczenie
Wszystkie pozostałe formy reklamy można kupić bezpośrednio ode mnie, wystawiam faktury VAT.
Za reklamy płatność jest góry w przypadku nowych zleceniodawców. W przypadku współpracy długoterminowej przewiduję płatność po zakończeniu emisji reklamy oraz rabat cenowy.
Pozdrawiam,
Aleksandra Gościniak
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.